Dentist Ploiesti

Endodontie Ploiesti

Tratamentul canalului radicular este o procedura indispensabila in tratamentul dintilor care sunt grav deteriorati, infectati sau rupti; permitand dintelui afectat sa fie salvat de la extractie si mentinut pentru mai multi ani.

Un canal radacina face parte dintr-un spatiu care se afla in mod natural intr-un dinte care consta din camera pulpei, canalul principal si ramuri anatomice mai complexe care pot conecta canalele radiculare intre ele sau la suprafata radacinii. Ramurile mai mici se gasesc cel mai frecvent langa capatul radacinii (apex), dar pot fi intalnite oriunde de-a lungul lungimii radacinii.

Intr-o procedura de canal radicular, dentistul va accesa camera pulpei in coroana dintelui si va dezvalui canalele radiculare continute in radacinile dintelui. Nervul infectat este indepartat, iar canalele sunt modelate folosind umpluturi speciale pentru netezirea peretilor si pentru a se asigura ca nu se lasa urme de tesuturi sau infectii. Canalele sunt apoi umplute cu un material special care sigileaza canalele radiculare.

Din pacate, dupa terapia canalului radacinilor, dintele devine adesea fragil. Pentru a proteja dintele de fractura, se recomanda restaurarea unui dinte care a fost supus terapiei canalului radicular cu o coroana sau fateta dentara.

Din cauza complexitatii si dificultatii terapiei canalului radicular (datorita configuratiilor multiple si particularitatilor canalelor radiculare la fiecare individ), acest tratament poate reprezenta o provocare pentru stomatolog.

Marimed Superdental SRL din Ploiesti are experienta in procedurile canalului radicular. Va recomandam sa rezervati o consultatie cu medicii nostri cu experienta si sa discutati despre optiunile dvs.